onsdag 10 april 2013

Äntligen

Äntligen! Så har jag kört träningspass och ingen smärta eller krampande muskler i fotleden!
Jag är näst intill lite överraskad att det inte kändes något under passen och likaså efteråt nu under em.
Hoppas verkligen att jag har fått bukt på inflammationen.  Allting har och tar  sin tid, det är nog så sant.

Träffade också på passet en "gammal" vän! Jennifer W åter "hemma" igen på gymmet! Att hon var på väg tillbaka, det har jag känt till men det var först idag som jag träffade henne. Grymt kul att hon är åter och det kommer säkert komma nya influenser och idéer fram över. Ska bli  både roligt och spännande att få följa! Så ett stort Lycka till!

I morgon så skall det bli ett löppass dock på band och då hoppas jag att jag åter igen kan njuta och plocka km utan smärta precis som idag!!


1 kommentar:

  1. Visst är det Greate att hon är tillbaka. Jenny var grym och det är jag övertygad om att även Jennifer kommer att bli i sin helt nya roll.

    SvaraRadera