fredag 5 april 2013

Sakta men framåt...

Nu verkar det som min blogg har blivit för gnällig på senaste tiden. Men det har varit skönt att få skriva av sig... Provade i onsdags att köra 2 x 30 pass, Booty och CX, det funkade relativt bra med foten.

Men efter att ha varit både tejpad och kört rehabprogram så hade jag hoppats på att jag hade fått mer stabilitet men uppenbarligen så vill inte inflammationen i senan ge sig. Så nu har jag besökt medicin mannen som gav mig medikament så att inflammationen ska ge sig.

Dessutom tyckte "han" att jag hade "expanderat", hmmmm... tack för den!!
Ja, jag har gått upp men inte sååå många kg men det är ju på grund av att jag inte kan röra på mig! Men det beror på att jag äter ju lika mycket som jag gör när jag tränar, usch vad orättvist, suck. Nåja nu hoppas jag att den "förnicklade" inflammationen ger sig, sedan ska det sättas igång med träning igen och att kilona försvinner!!!.

PS. jag är inte kraftig, utan jag är en man i sina bästa år, lagom rund och go!!  Och medicinmannen ska inte säga något, han är oxå rund....

Ha en skön fredag!

2 kommentarer:

  1. :D Självdistans är bra! Humor är hälsosamt, jag ler för mig själv och du är snart i form igen. Njut av helgen!

    SvaraRadera
  2. Det var väl bland det dummast jag hört, spännande hur vissa ger sig själv rätten att tycka och tänka öppet om andra!
    Trevlig helg

    SvaraRadera