torsdag 18 april 2013

En hård onsdag satte spår...

En dags vila det var verkligen behövligt efter onsdagens trippel!!!
De båda damerna bjöd upp till tuffa och hårda pass.

Båda instruktörerna gav järnet. Här var det inget mesande utan här levererades 100 % "jävlar i min låda". Det var skönt att köra för fullt alla tre passen, Booty, CX och Spinning. 

Den efter följande tröttheten var så skön. Trotts en god natts sömn så var kroppen även idag seg och mör. Det var nog vad kroppen just nu klarar av som max. 

Nu inför morgondagen är väskan packad för ett lunch pass spinning och i helgen hoppas jag hinna med ett löppass. Då min helg är bara en dag då jag jobbar på lördag. Kommande vecka ska jag prova på och springa en tävling 10 km. Det är första tävlandet sedan i os-maraton. Kan väl inte säga att man är i form men jag ser tävlingen mer som ett träningspass. Håll tummarna att foten håller!

1 kommentar:

  1. De där brudarna känner jag igen;0)!
    Ja vad vi slet, härligt!

    SvaraRadera