fredag 12 april 2013

Vilket pass det blev!

Oj vilket "gris"pass det blev. Var så taggad idag att kunna träna utan smärtor i fotleden. Inte nog med det så bjöd Karro på en riktigt brutalt spinningpass. Jag fick verkligen "grisa" för här var det hela skalan med intervaller som var snabba och intensiva samt även tunga tunga intervaller både i backe och längre intervaller. 

Redan efter knappa 20 min in på passet så badade jag bokstavligen i svett och fick koppla på "pannbenet" och tjurigheten för jag var duktigt trött och tuffare skulle det bli, vilket pass!

Det var ett riktigt bra tag sedan jag fick denna typ av grymma pass och det är få som kan leverera dess också. TACK Karro! Jag hoppas verkligen att de övriga i salen uppskattade passet lika mycket som jag men de var bra tysta och säkert trötta de med. Jag säger bara gör inga större förändringar mer än att vi kan uppmanas att maxa i sista låtens grymma uppförsbacke! Jag ser fram mot måndagens kvällspass!!!För då tar vi väl en repris, hoppas jag!!

Nu ikväll så blir det lite lugnt och tittande på dumburken som leverera väl som vanligt inga större sensationer. Morgondagen så är det firande i familjen då äldsta dottern fyller år. Söndag blir det aktiv vila/längre promenad samt däckbyten på bilarna.....

1 kommentar: