tisdag 2 oktober 2012

Tidig höst

Åter hemma igen efter en intensiv utbildning i arbetsrätt. Jag lämnade ett Stockholm i ett tidigt tecken på att hösten är på väg. Så här med bakspegeln så har utbildningen varit mycket bra och givande. Det bästa har varit att gå från föreläsningssalen till gymmet och även fått bli riktigt trött i kroppen och inte bara i huvudet. Har bjudits på riktig bra pass med duktiga instruktörer.

Det är kul att få komma till andra gym prova på nya klasser och möta nya utmaningar som man kan ta med sig hem och dela med sig. Nu i kväll kan jag konstatera att resterande vecka kommer gå i slut spurten på köks renoveringen och förhoppningsvis så kan jag återgå sedan till ett mer regelbunden träning. 

På träningsfronten kommer jag höja ribban till nästa års säsong men här kommer det behövas en aktivt stöd av en PT eventuellt. Jag kommer återkomma lite längre fram med tankar och planer inför 2013 års tävlande.

Nu väntar sängen och att få vila upp batterierna till morgondagens Booty och CX.

1 kommentar: