tisdag 23 oktober 2012

Äntligen träning igen!...


Två vyer som känns super sköna att få vistas i. Startvyn när jag springer ut på löparrundan hemma och vårt nya härliga kök som är på plats!
Idag har det varit löpning på schemat. Ett pass som kom känligt efter den explosiva spinning urladdningen jag var med om. Vilket bra väl planerat och genomfört pass Karoline! Det var verkligen kvalitet på hög nivå. Högt tempo, bra variation och jäken vad du var på och coachade! Kunde lika väl badat med kläderna på så blöt var jag efter passet! och gissa vad trött benen var. Det var kul att jag fick möjligheten att få köra konvent passet! Jag missade verkligen något då jag var i Stockholm och pluggade arbetsrätt....
Men nu fick jag ju nöjet att få uppleva klassen! Repris säger jag bara!!! 
Ruset från igår satt både i huvudet och benen, vilket gav en lättare transport löpning dvs benen fick rulla på utan krav. "Ett bara vara pass". 
Imorgon väntar äldsta dottern på att vi ska köra styrka på hennes gym. Tar nog det försiktigt med tanke på torsdagens höjd punkt spinning igen och då med ytterligare ett kvalitetspass

2 kommentarer:

  1. Kul att du var med!
    Så fint köket blev, vad duktig du är.

    SvaraRadera
  2. Tack, ja vi är nöjda men det har tagit tid.... så nu hoppas jag att jag inte behöver göra det om igen.

    SvaraRadera