fredag 5 oktober 2012

Det finns upplevelser som man aldrig glömmer...

ÄNTLIGEN ! fick jag mig ett kvalitets pass med Guld stjärnor!! Jag har förmånen att lärt känna 3 mycket duktiga spinnings instruktörer genom åren som har hållit en hög nivå hela tiden genom alla åren. I går fick jag förmånen att åter igen få ett pass som gav mig både en riktig smäll och ta fram järnskallen samt tjurigheten på allvar. På riktig grillade och staplande ben tog jag mig till duschen där jag stod och njöt!! TACK TACK TACK för dessa pass! Gissa att benen talade om att de existerade och gissa om jag har sovit skönt! Känslan i morse var att få mera av denna vara!!!

Det är bara så, att man tar så mycket för givet men när man väl saknar något och inser att man inte kan vara utan det, det är då man tar tag i saken och ser till att ändra på förutsättningarna. Och det är då man får valuta för insatsen!! Vilket jag fick igår. Just nu är jag inne i ett stim av bra pass som har levereras av mycket duktiga och efterlängtade instruktörer. Och det bästa är att jag kommer se till att få vara med på deras pass igen,  fram över i höst!!! 

Ett Jätte TACK till dig Jenny. Du sa att jag skulle nog hata dig efter passet och att ribban låg mer än högt!... Det taggade mig till 100% och den krigaren som jag är, så blev det också en attack därefter dvs inget mesande utan bara framåt.(Både bra trött och riktig svett efter passet) Något som kändes och känns även idag. Löpningen fick ställas in....... men med ett brett leende på mina läpparna säger jag,... väl mött nästa vecka igen!!! Nu är det helg och nästa vecka så kommer snickarna och fixar det sista i köket sedan kommer träningen åter gå till regelmässighet igen. 

Jo förresten, första inplanerade och anmälda deltagande i tävling, under 2013, är gjort med start på Göteborgs Varvet! Jag hoppas att du Jenny och likaså du Karolin står där, på start linjen, tillsammans med mig. Upp nu till bevis.....
Ha en skön helg alla samman!!

2 kommentarer:

  1. Härligt att jag fick utmana dig igen! Riktigt tufft och bra jobbat! Underbart att dina ben är trötta=nöjd instruktör! Ha en bra helg nu!

    SvaraRadera
  2. Härligt pass av en grym instruktör;0).
    Har inte bestämt mig gällande gt än, min födelsedag o ev firas den utomlands...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera