torsdag 25 oktober 2012

Ömmande muskler idag och snö.....

Tränings värk kan man stå ut med men snö det är inget jag vill se förens till jul och sedan försvinna efter sportlovet. Ikväll efter de två pass som min kropp klarade av idag så mötes jag av den syn som jag minst vill se . SNÖ och hala vägbanor. Det är väll bara ta och hänga på vinterdäcken och minnas sommaren som har varit och se fram mot nästkommande vår!!

Som ni redan har förståt så är jag ingen vinter älskare som ser fram mot det "vita täcket" för det kan man inte vara när man bor ut med kusten i mellan Sverige. För vintern här är lika med slask och ingen ren snö den är mer svart och skitig. Fördelen är ju att man kan tillbringa mer tid på gymmet och träna än att vara ute!
Träffade Jenny i repan som varnade för vädret, TACK för det och jag tog det försiktigt. Imorgon väntar löppass om benen bär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar