fredag 28 september 2012

Äntligen fredag men helgen blir kort....

Efter en blöt och skitig orientering (i torsdags) så var jag tok trött. Torsdag och fredag har jag varit helt urvriden vaknar trött och nästan mådde illa pga av att man är trött... Ingen bra signal men viktig att respektera. Tanken var att ha kört ett spinning pass på fredagsmorgonen men det fick bara vara. Helgen blir alldeles för kort. 

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunnat ha varit på konventet i Linköping på söndag och träffat minst två duktiga instruktörer säkert ännu fler. Till er två Karoline och Jessica C. jag önskar er lycka till och rocka skiten ur dem!!! Jag hör av mig till er båda och jag hoppas att vi kan träffas snart. Jobbet kräver min närvaro så det blir inget konvent denna gång men det kommer fler tillfällen!!!

I kväll gäller fredagsmys med familjen imorgon arbete i hemmet därefter en ny vecka börjar igen. Träning kanske måndag kväll......
Ha en trevlig helg på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar