onsdag 17 oktober 2012

Höst träning

Idag när jag satt i rödljuset vid centralen i Linköping påväg hem från gymmet så slog det mig att vad snabbt denna höst har gått. Det är inte mer än fyra veckor sedan man kunde skönja att hösten var på väg. Nu, ja nu är vi mitt uppe iden och träden har inte många dagar kvar med den fantastiska färg prakten... Det går för fort. 

Träningen denna vecka har bestått av löpning i vår vackra natur med dess vackra färger och idag ett pass Booty och CX på lunchen. Gissa om framsida lår känns som fiol strängar.... Trots strech så protesteras det. Imorgon väntar ett tufft pass under senare del av em, bestående av; CX, Booty och 60 min Spinning man tackar... Därefter vila på fredag och så troligen ett löppass i helgen. En skön vecka kan man säga.....
Hur ser din vecka ut såhär mitt uppe i den?

1 kommentar:

  1. Härlig träningsvecka.
    Här blir det klasser på gymmet och så ska jag försöka få in ett långpass.

    SvaraRadera