onsdag 26 september 2012

Äntligen hemma!

Ett trevligt återbesök på WC Wasastan, Sthlm blev det igår kväll och ett rackarnas "rökar pass" bjöds av Maria Borowski. Ett 60min intensivt och många backar utan några pauser utan 60min väl mixat musikpass! Här rördes det på benen effektivt hela tiden. Det är inte många instruktörer som jag känner som håller det tempot!
Benen var i morse gele och i kväll fortfarande känns det i vissa rörelser lite darrigt.  I morgon väntar orientering som nu har blivit framflyttat till sen em så någon spinning i morgon kväll uteblir. Det grämer mig att jag inte kan komma till att få gå på Jenny K eller Karoline H pass. Men tålamod! Det kommer fler dagar till veckan igen. Nu börjar vardagen bli något så när "normal" igen. Som sagt nu är det vila och uppladdning inför skärm letande i morgon. Sedan tjejer... ska det bli trampande igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar