lördag 15 september 2012

Ingen start i Stockholm

Nog för att jag ville stå där på startlinjen men ibland måste man prioritera. Denna gång blev det inte tävling.Att få ordning på "bas" nivån står högre i prioritering än att springa halvmaran. 
En halvmara som jag lätt kan springa vilken dag som helst dvs jag vet att springa lätt 21 km, inga problem utan ett "längre" pass bara! Kaksigt, ja kanske det, men så är det faktiskt. 
Helgen har så här långt känns förbaskat bra och jag har fått mycket gjort som I sin tur känns bra inför veckan och de efterkommande veckorna, då jag kommer vara på resande fot igen..... Ibland undrar jag varför det är jag som får åka samtidigt det känns förbannat bra att jag har förtroendet att få göra dessa saker!!!
I morgon söndag skall jag måla lite i köket samt ta mig ett löppass det känns förbaskat bra..... och dessutom så lutar det åt att jag kommer bestämma mig för att ta utmaningen som jag nämnde i går!! Svaret kommer jag snart publicera, någon enstaka pusselbit måste bara läggas!! Ha en skön helg alla ni läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar