måndag 17 september 2012

En ovanligt praktisk vecka

Åter en måndag och jag känner mig tillfreds innan veckan har börjat! VARFÖR?!! Jo denna veckan finns inga orimliga måsten som plågar. Veckans träningar kommer harmoniera med övriga verksamheter bara det är ett mästerstycke.
Kära hustru och barn (ungdomar) ska bestämma tapet till köket och i helgen skall jag få äran att måla och tapisera.  För att sedan bara vänta på att köksinredningen som ska levereras och monteras på plats. Tror ni att man har vunnit några poäng hos familjen!!!??? 

Denna vecka blir det fyra träningspass lagom för att hålla igång. Men snart så är jag klar med renoveringen och då så släpps jag åter igång med träningen och foten tas bort från väskan.....

Ha en skön vecka på gymmet eller ute i det fria!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar