onsdag 19 september 2012

Dagens dos intagen...

Idag blev det två relativt intensiva pass (Booty och CX). Det kändes bra att åka ifrån jobbet en stund och få sig en genomkörare för att sedan jobba vidare med frågor som speglar livets allvar. Frågor som vi många av oss inte vill eller inte tänker på dvs om ens livskamrat skulle falla ifrån. Att få göra ett uppehåll i arbetet och träna en timma ger både distans, energi och avkoppling. Eftermiddagens arbete gick både lättare och med bra resultat. Dagens pass satt klart bättre än förra veckan och rörelserna kändes mer naturliga idag än förra gången. Båda passen ger en hel del det märkte jag redan förra veckan men även idag. 
Det märks också att  hösten är här och fler tränar då det är många på passen, dock var jag ensammen kille,...man, på Bootyn men det stör inte mig då jag anser att passet ger så pass mycket för benen (vilket jag har märkt skillnad på löpningen nu och tidigare då jag inte körde dessa pass). Skärpning killar!...
Jag saknar nu mina kvalitets pass i spinning men om ca tre veckor vore det väll fanken om det inte ska kunna genomföras! Då skall kök vara på plats igen... och vardagen skall troligen rulla på som vanligt. Tålamod det är viktigt och den som väntar på något gott väntar..............alltid på det bästa. 
Väl mött mina "goa" instruktörer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar