fredag 21 september 2012

Rivstart på fredagen!!

På plats på cykeln 06.40 med ca 20 talet lika sinnade, att få börja dagen med ett spinningpass. Daniel lotsade igång oss väl men jag är inte riktig kompis med de nya cyklarna ännu. Konstaterade att jag satt inte riktigt rätt idag och det hämmade sig under passet. 
45 minuter spinning, nja det var det nog inte men trött blev jag. Veckan har varit intensiv som jag hade insikt om och i helgen skall det fixas här hemma, för nästa vecka så är jag på resande fot och då kommer det inte kunna göras så mycket mer än att familjen fixar med "fin" liret i stället! 
Träningen under nästa vecka kommer göras i mån av tid under första delen av veckan men torsdagen och fredagen kommer medge pass istället. Kanske ett riktigt kvalitets pass mot kvällen kanske...
Han en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Jo du dags att spinna lite på "riktigt" då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen dags och jag hoppas verkligen det blir av! : )

      Radera