lördag 19 november 2011

Vaknade med bomull i huvudet

Jaha då var det dax igen för bihålorna att bråka. Att åka kollektiv det är som att spela på lotteriet när det är höst och förkylningstider. Redan i torsdags kände jag att någonting varpå gång. Så torsdagen på kvällen blev en vilokväll för att sedan på fredagen känna mig skaplig men i morse vaknade jag med dunkade huvudvärk och ögon som var rödsprängda samt nästäppa och bihålor som känns som det vore bomull som var i stoppat i dem.


Det är inte vad jag vill eller har lust med nu när jag kan köra min normala träning efter alla resor. Men det är väll ett tecken på långa kvällar och stressigt arbete så man är väll mer mottaglig för dessa bakterier.....


Dock så blir jag både förbannad och irriterad över att så många människor är så nonchalanta när de hostar och nyser rakt ut utan att hålla för. Det är precis som de vill smitta alla, i stället för att visa hänsyn och borde hålla sig hemma!  Nu hoppas jag att kroppen klarar av denna bakterie snabbt så jag till veckan kan träna på enligt programmet.

Ha nu en trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar