måndag 7 november 2011

Idag är det 250 respektive 188 dagar kvar till starterna!!

Idag så är det 250 dagar till starten på Jubileums Marathon i Stockholm. Då känns det som något måste firas, därför släpper jag även nästa hemlighet inför 2012. Jag skall även springa Göteborgs Varvet den 12 maj, dvs exakt om 188 dagar sker den starten!!!
Det blir en bra värdemätare för mig att knappt två månader innan maran få ett längre tävlingslopp i benen. En härlig morot att se fram emot. Det lär säkert smyga in några andra lopp också.....


Det som nu är störande, är att jag har någonting i halsen som irriterar. Om det är någon form av bakterie som jag lyckats bli "bjuden" på eller om det är sviterna från tandläkarbesöket vet jag inte men jag är irriterad i gomtaket. 


Men det finns även en stor risk att det är lite förkylningsbakterier man har blivit "bjuden" på.....
Nu är det vila denna vecka och förhoppningsvis blir det pass på fredag......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar