onsdag 23 november 2011

Är igång igen!

Nu kunde jag inte vänta längre kroppen skrek efter att få träna igen!!!.... Efter att haft känningar i bihålorna så har jag väntat, väntat och väntat samt lyssnat på kroppen. Idag sa den ja till att köra lite Booty och Core igen!!
Det var med en blandad upplevelse att kroppen har haft det både bra och varit sjuk så kändes det redan efter 15 min på Bootyn och då så var CX kvar.....


Jag insåg att man tappar mer än vad man tror. Mina lårmuskler på utsidan är som fiol strängar nu efter passen med härliga djupa utfall och djupa knäböjningar samt de explosiva rörelserna sidles på CX. Gissa om de kommer finnas kvar i morgon också...
I morgon skall jag även köra ett spinningpass för att sedan på fredag komma tillbaka till träningsschemat igen.


Tack Emilia för givande pass idag, ser även fram mot nästa onsdag med dubbelpassen då med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar