söndag 8 juli 2012

Knappa fem dagar kvar till start

Tävlings färger enligt
klubbtillhörighet x 2!
Nu är jag både matrealt och fysisk samt psykiskt rustat med 5 dagar, imorgon måndag, kvar till start. Vist far tankarna runt precise som jag hade föraningar redan för ett år sedan. Det känns både utmanande och lite oroande... men det är ju det som hör till innan start. Nu är det i alla fall för sent att göra om. 
Vädret ser ut att bli ett bra löppar väder enligt prognosen för Stockholms området.  Växlande molnighet och runt 18gr som varmast och ev regnskurar  men inga mängder 0,2 2,4mm under em. Känns okej nu innan! 


Dagarna som kvarstår, kommer bestå av vila och en sista distans sväng imorgon, där efter vila.  Jag kommer imorgon lägga ut lite fakta om banan och de aktiviteter som kommer kanta vår framfart mellan Stockholm och Sollentuna T & R. Min friidrottande dotter kommer göra flygande reppotage med kameran i högsta hugg. Jag hoppas att det inte blir någon öroninflammation som hon hade sist när jag sprang maran. Hur som helst så kommer jag/vi mat er min information om det kommande äventyret!
Håll tummarna för mig!!

1 kommentar: