fredag 20 april 2012

Varför är allting så ryckigt...

Åter en arbetsvecka över. Denna veckan har det varit inledningsvis en bra träningsvecka men efter torsdagens vila och tänkta pass idag så orkade jag inte upp i morse. Kroppen sa bara nej, vaknade genom svett i natt. Var uppe och som sagt ville inte vakna när klockan ringde 4.45. Snacka om jag ville sova.... 
En idiot "tokig" intensiv fredag blev det sen. Träningen ikväll med friidrotten fick jag hoppa, orkar inte bara. Därtill dåligt samvete mot några vänner som vill se mig på "plats".
Jag lovar att efter Göteborgs Varvet dyka upp igen på respektive pass!  Men nu är det fokus på första "check-point" lika med Göteborg Varvet, därefter ökar ambitions nivån ännu mer inför Stockholm 14/7!!  Trots varningar om snö och dåligt väder så blir det 1 långpass och troligen backträning i helgen, "- Se upp kung Bore, här kommer en krigare"

1 kommentar: