söndag 8 april 2012

God fortsättning på påskhelgen

Hoppas helgen har varit bra för er alla. Imorgon så är det en ny vecka med mycket bestyr som väntar. 
För min egen del så är det en hel del som skall hinnas med där det bl.a står på listan 10km distans. Detta skall ske på eftermiddagen efter två omfattande punkter som skall fixas innan. Men det kommer fixa sig. 
Veckan som kommer ser ut att bli en bra vecka med flera tränings-tillfällen än vad tiden har medgett tidigare. Det är bra för nu vill jag få mer löpningstillfällen. Men det blir även pass på gymmet med! 
Hur kommer din vecka se ut?!!

2 kommentarer:

  1. Förkylt! Behäver väl knappast säga något mer:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Illa, jag vet hur du känner dig, jag vet ju hur rastlös och otålig jag blir.... Det värsta är ju att det är inget annat än att vila men det är ju övergående!!
      Krya på dig och vi syns snart hoppas jag!

      Radera