onsdag 11 april 2012

Först ett Karro pass därefter en återträff....


Idag stod det Booty och Core på programmet! Glädjande dök Karro upp som jag inte hade sett på ett bra tag! 
Benen kändes riktigt bra på första låtens uppvärmning men så plötsligt började min högra vad krampa... Var det sviterna efter gårdagens intervall träning? ja inte vet jag men det är svårt med en krampande vad som trilskas och klart protesterade att här skulle det inte tränas. Men vem viker sig, kramp skall stävjas!!  
Men det blev inte 100% träningskänsla knappt 60% för smärtan och krampen höll i sig hela passet ut så jag har introducerat en ny klass; "krampboot" 


Konstaterade efter ha genomfört Core passet (som kändes bra i benet) att en sträckning av vadmuskeln blev dagens resultat och att tro sig kunna köra Spinningen i kväll var blott en dröm.... 
Det blev att leta efter den 12 "fingriga" vännen för en återträff efter ett antal år i lådan och massera vadmuskeln. Så nu i kväll myser vi två..... hoppas att det känns bättre imorgon . 


Löppass står det men det blir nog en promenad för att sitta still det tar emot. 
Vad anser du jag bör göra?

1 kommentar:

  1. Kul att du var med idag. Kramp i vaden var ju mindre bra... Hoppas verkligen den är bättre i morgon. Om inte är nog promenad att föredra!

    SvaraRadera