tisdag 10 april 2012

Vad mycket det hanns med idag..

Otroligt vad det har snurrat undan idag! Märks att det är Påsklov, fick arbeta i fred och fick undan gamla "surdegar". Tiden medgav också ett längre pass på jobbet, idag inomhus, men vad gjorde det. Fick däremot känning i mina benhinnor efter ca 3 km... det är inte vad jag vill känna utav när det är 32 dagar kvar till Göteborgs varvet. Måtte det gå över. 
Tursamt nog hade jag inplanerat ett massage besök idag. Så mina ben fick sig en omgång. Som sagt jag hoppas att detta är något tillfälligt som jag råkade känna av idag. Är det något som man borde tränat mer på!? (Tankarna snurrar). Tips tas gärna emot för att förebygga benhinnor som inte vill vara med....

1 kommentar:

  1. Vilka roliga lopp du har framför dig, hoppas benhinnorna håller. Själv måste jag ta mig igenom lite lång pass inom 32 dagar, panik!

    SvaraRadera