söndag 15 april 2012

Solskenspass






















Vilken dag det har varit! Började dagen med ett distanspass men idag var det segt. Skulle ha haft med min coach som troligtvis fått mig på bra humör, behöver få en träff snart igen! Passet idag gick till en början på skogsvägar och grusvägar för sedan bli asfaltbelagt. Den kära backen plågade mig 4 x 50m uppför på slutet av passet.  Men idag njöt jag ingenting... visa dagar drabbas man av uppgivenheten, vilket drabbade mig. Det är ju då man behöver det där lilla extra som coachen skulle ge, så att man taggar till ordentligt när man springer. Trots att känslan uteblev så blev det 8 km i strålande solsken! Vilken upptakt på veckan!

2 kommentarer:

  1. Det blev ju i alla fall 8 km i solsken, tänk vad vi har längtat efter vår :0)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! 8 blev det och det känns ok!!

      Radera