lördag 31 mars 2012

Så var våren borta...

Så gör sig snödropparna skäl för sitt namn..... Vaknar upp till ett vitt täcke med snö samt blötsnö som faller...... Jiiippy vad man blir glad man blir (suck). Lika tråkigt och grinigt väder, lika tråkig och grinig är jag. Idag skriker hela jag efter att komma bort från det här grå tråkiga tillvaron. 
Nu skulle jag verkligen ha min coach här som skulle inspirera mig till att göra underverk, för den energi av ilska som jag har just nu skulle försätta berg om jag skulle ha tränat... Känner mig bara allmänt tjurig, allt är vädrets fel... i klartext, har en dålig dag. 
Ge mig inspiration, snälla....

1 kommentar:

  1. Stackars dig......:) Bryt ihop, plocka ihop och kom ugen med nya starka tag!:) Du skulle nog behövt kvällens vidriga spinningpass! Ny dag, ny vecka imorgon-kör hårt!

    SvaraRadera