måndag 19 mars 2012

Räddaren !! ?...

Om den vänliga damen på apoteket nu har rätt så är denna förpackning  Compeed vara min räddare!! Har inte prövat denna modell men den är extra vadderad så trycket skall vara mindre på själva blåsan!
Naturligtvis så skall det testas till 100% utövning så imorgon laddas väskan som vanligt och likaså förbereds onsdag respektive torsdags träningar då jag ska fara runt lite igen....(blivit en ovana nu tycker jag) Stockholm, nu kommer jag! 
Till mina kära instruktörer i Linköping, "- jag kommer snart hem igen till er jag har inte övergett er. Tvärt om, jag längtar efter er!!" Håll nu tummarna att plåstret är bra annars lär Stockholmarna få en "ilsk" gubbe att tampas med...

1 kommentar:

  1. Hoppas den hjälper! Du är varmt välkommen när du är tillbaka i Linköping!

    SvaraRadera