måndag 26 mars 2012

Min räddare i nöden....

Mör, välknådad och öm med den där underbara "aj,aj skön" känslan nu efteråt som är så skön att känna... Tack Jennifer! att du kunde ta emot mig med så snabbt varsel! Idag hade det inte funkat att träna, benen var inte roliga att ha med att göra. När jag låg där och fick behandlingen kämpade jag att inte vråla ut min smärta utan jag pratade och pratade för att förtränga smärtan. Trots jag har stretchat gång på gång, så är det omöjligt att få bort alla dessa "knutar". Kallsvettig och mör så klev det en ny människa upp från slagfältet... Det ska inte dröja länge tills en ny omgång med massage skall intas. Jag har definitivt slarvat med massagen. Och ska det kunnas göra några bra "tider" så måste maskineriet vara i trim. Sitter nu och är allmän trött och frusen, ska bli spännande imorgon och se vad kroppen tycker då. För på programmet står det core och 5 km löppass. Känner mig lurig, ZZzzzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar