fredag 30 mars 2012

En försikt början.....

Jag gjorde det....  jag kunde inte låta bli liksom. Känner mig som en liten unge som trotsar sina föräldrar. Envishet eller dumhet, ja jag vet, men ett 30min pass CX kunde ju inte vara så farligt ändå! Man behöver ju inte "maxa" direkt. En försiktig men ändå fysisk och psykisk längtan att få svettas. 
Men hallå!! okej ett nytt program men... det lär kanske vara bra med snabba och många rörelse byten..... Får skylla på att jag inte var riktigt återställd men jag måste nog säga att, nja.... jag väntar, ska ge CX klassen en ny chans igen...... Hur jag mår nu då? Faktiskt bra och jag ser fram mot nästa veckas planerade pass för då är jag säker återställd efter denna snabba och märkliga infektion i bihålorna, som försvann lika fort som den kom..... 
Ha en trevlig fredag kväll mina vänner!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar