söndag 18 mars 2012

Å så var det dax igen......

Vad trött man blir.... Trots riktiga skor, riktiga strumpor, 3D scannade fotbeddar, så kommer den där förbaskade blåsan i fotvalvets övre del igen men nu på höger fot.... Jag ställer mig frågan varför!!?? (Det har ju blivit ett antal km nu totalt sett)
Att foten belastas mycket det är fullt förståeligt. Men den både ges fotbad och smörjs med fotkräm så att den ska må bra men .... Vad är resultatet, jo en blåsa som är lite större än en fem krona och sitter så illa till så jag nästan inte kan gå i vanliga skor. Hur veckans löpning skall gå till vet jag inte.
Skavsårsplåster och elastiskt stödstrumpa som ger mer jämt tryck på hålfoten eller vad då? Snälla ge mig tipps !!!! 

2 kommentarer:

  1. Aj, aj, aj det där ser inte skönt ut alls, dumt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske lite gnällig (är ju man...)men idag har det satt stopp för all aktivitet. Har varit mer stillsam än vanligt!!! Dock hoppas jag att jag är igång imorgon igen!!

      Radera