torsdag 22 mars 2012

Äntligen hemma igen

Stockholm 2012.03.20--22 i bilder de senaste dagarna
Nu är jag hemma igen! Borta bra men hemma bäst! Så sant som det sägs. Dagarna har rusat med mycket intressant föreläsning med mycket stillasittande men det har jag istället tagit igen om kvällarna med sköna fyspass och långa promenader. 
Stockholm är en stor stad... 8 km promenad från hotellet till skolan via gymmet "hem" till hotellet 2 och en halv runda! På gymmet avverkades både 10 km x 2 Löpning, 30min Booty, 30 min Core och 45min intensiv Spinning.

Ett stort tack till personalen på Döbelsgatan till erat varma tillmötesgående och eran serviceanda!! Det är alltid spännande att pröva andra gym i en kedja och dess instruktörer. En ny duktig instruktör visade sina talanger, Maria Borowski, som kom att soppa banan med oss i hennes klass. Det är få som håller denna klass enligt min åsikt. Det är inget tvivel att Maria kommer tillhöra de främsta i Sverige om ett par månader. Det gick att se igenom var Maria har fått både inspirationen och kommunikationssättet! 
Det var med både glädje och mycket mycket trötta ben som jag tog mig hem till hotellet för att inte nu på em ta mig hem från storstan. Skönt att vara hemma....


I morgon fredag väntar ett löppass på lunchen! Nu ska det bli normalt igen med träning efter schemaplaneringen! Nu mina kära instruktörer så får ni jaga på mig igen på hemmaplan!....


Hur ser din träningspassen ut i morgon fredag och helgen mina vänner!?

1 kommentar:

  1. Så roligt att du fick en bra klass!

    Längtar tills vi får cykla igen :)

    KRAM

    J

    SvaraRadera