söndag 20 januari 2013

Vilken spring dag

Vilken underbar dag som har varit. Tänk om alla vinterdagar kunde vara av denna sort. Det blev ett pass över 5 km i ett härligt solskens väder. Det var mycket länge sedan man kunde springa och njuta.

Familjen var också ut och tog sig en skön långpromenad och efter vi hade kommit hem blev vi bjuda på middag hos min mamma/farmor. Vi njöt och vi kände oss lyxiga.

Veckan som kommer börjar vi fara igen kors och tvärs. Min träningsplanering känns inte okej men det blir vad det hinns med.....

Det kommer bli ett par hotellnätter men förhoppningsvis oxå
något gym! Så blir det tid över så kommer det bli löpträning alternativt styrke pass.

Slutet på veckan kommer förhoppningsvis bli bra, pass på torsdag och fredag ligger i planen!

Härliga vyer från dagens runda på mina sommar vägar.....

Ha en skön vecka!!

2 kommentarer:

  1. Härlig löptur, vad springer du i för skor vintertid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skor som jag använder mig av de tillfällen jag springer vintertid är faktiskt Nike Pegasus med halkskydd. Funkar jätte bra på packad snö samt lössnö min inte lika bra på glans is! Dok till en ringa kostnad(ca 150kr) mot vinter löpskor med dubb! Vill du testa så kan du låna mina halkskydd (4 spik fram 4 bak på dessa "halkisar").

      Radera