fredag 11 januari 2013

Idag sa kroppen ifrån....

Hela jag signalerar TRÖTT - VILA! Veckans start efter julledighet har gett kroppen en riktig utmanande start. En skön behaglig trötthet efter varje dags pass men idag fredag ville inte kroppen ha något pass. Gårdagens 3st x 30 min (CX, Booty och ett riktigt hårt spinning express pass) tog musten ur kroppen. Har känt mig pigg och utvilad varje dag denna vecka trots träningarna men tröttheten kommer ju efter tillsammans med jobbets alla vedermödor....stress så är det nog inte så konstigt.

Jag är helt nöjd med veckans pass och det lär nog bli något pass i helgen då jag har fått vila idag och imorgon lördag. Så söndag blir det säkert ett löppass. För att väcka kroppen inför kommande vecka!
Ha en skön helg, här ska kollas på Gladiatorer och idrott i helgen på TV:n.

1 kommentar: