fredag 15 februari 2013

Rivstart på dagen

Redan hunnit med att transporterat mig till Örebro samt kört två hårda pass för kl. 11.00!!
Actic Kompassen i Örebro  har blivit en liten favorit, dels för sitt läge och sin fina maskin park.
Idag så blev det 10 km intensivt löppass på bandet. Därefter gick jag loss på maskinerna för rörelse träning under 40 min.  En skön dusch med relax som skön avslutning så väntar nästa del av dagens 3 indelade faser.
Helgen stundar och den ska verkligen bli skönt för denna vecka har inte varit nådig. Sitter och funderar hur jag skall försöka få till två vettiga pass som är mitt mål till helgen.
Men nu lite återhämtning därefter ett eftermiddags pass som ska bli en överraskning! Sitter just nu utanför universitetet i Örebro och väntar på en dotter som tenterar av två tentor.... Skönt att man har det där bakom sig dock kommer man ihåg hur det var inför en tenta period och den där sköna känslan efter man hade gjort tentorna.
Mer från dagen kommer senare

2 kommentarer:

  1. Kul att testa olika gym, måste ju ge massa tränings inspiration
    Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut får man det. Är du i Örebro så måste du pröva gymmet. Centralt och mitt i city! Träna först handla sen.... Det gjorde jag och det blev nya träningskläder. Det är ju vår.
      Ha själv en skön helg!

      Radera