lördag 9 februari 2013

Kloka häften och balans för foten

Tittar man ut så känns det som att våren är långt borta men det är perfekt tid för att gotta sig med ny litteratur från SISU med bra övningar. 
Så i helgen gäller inläsning av mtrl för att hitta bra övningar både åt mig själv och mina friidrottare.
Utöver att läsa så skadar det inte för mig att fortsätta med mitt träningsprogram med små rörelser så både balans och rörlighet förstärks så löpningen ska bli bättre. 
Så balansträningen görs i samband med diskning, TV tittande och andra liknande situationer... Jag hoppas att det ska ge effekt just nu känns det lite långsökt men det hänger ju hela tiden på vad man vill nå med sin träning så jag kör vidare med träning inför löpsäsongen 2013.
Ikväll så ballanserar jag framför slagarfestivalen som jag hoppas blir bättre än förra veckans platt fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar