tisdag 3 januari 2012

God fortsättning på det nya året

Sitter och försöker dra upp lite tränings rutiner inför året! Tittade lite i almanackan och inser att det är 193 dagar kvar till OS Jubileums Maraton i Stockholm och 130 dagar kvar till Göteborgs varvet. 


Det känns som det är hur mycket tid som helst kvar innan det är dags men snart står man där på startlinjen och tänker varför tränade jag inte mer än vad jag har gjort!....


Jag saknar mina favorit instruktörer men ska se till att träffa dem så snart som möjligt. Vädrets makter spelar nu stor roll hur jag kan bedriva löpningen hemma varannan dag snö-is-slask-barmark och så börjar det om igen. Det blir att försäkra sig om ett antal pass på löpband!  Nu kommer veckorna fokuseras på mycket löpning. 
Nej nu måste jag fortsätta med min översikt och så blir det ett eget CX-pass i kväll! "Bra kar" klarar sig själv eller?....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar