söndag 29 januari 2012

Dagarna rusar.....

Dagarna bar rusar förbi och ytterligare en vecka kan vi checka av. Det är 167dgr kvar till starten i Stockholm och 104 dgr till starten i Göteborg!
Det känns fortfarande som det är hur länge som helst kvar.....men snart är man där!


I fredags så avslutades intensiv veckan med två tidiga morgon pass efter lite ljudproblem kom vi igång med CX som jag måste få säga passar mig som handsken. Gissa om den "tar" just kombinationen med vikt skiva och gummiband  samt "vanliga" Core rörelser gör susen!!


Direkt efter passet väntade ett intervall pass spinning. Anna körde tufft och intensivt. Man gick därifrån väl utpumpad och välbehaglig trött.
Eftermiddagens löppass ströks för kroppen sa ifrån dessutom blev det kort om tid då jag hade träning på kvällen med friidrotts ungdomarna. Jag gjorde inte många knop....



Nu idag är det lugnt på träningen, inför veckan som kommer. Jag hoppas att på torsdag kunna köra tillsammans med en av mina favoriter! För nu är det länge sedan vi träffades och jag längtar efter det ultimata passet!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar