torsdag 26 januari 2012

Fem pass, så här långt i veckan

Att det skulle bli en tuff vecka var planerat och så här långt har både jag och kroppen fungerat bra och svarat positivt på träningen. 


Två löppass ett intervall i tisdags om 5km och idag 5km distans. Däremellan har det varit Två CX30 pass, ett Booty samt ett 75 minuters Spinning pass. 75min passet var det ett "gammalt" ansikte som vickade, det var Eva N som rev av en riktig värsting. Det är sådan skillnad på de "gamla" rutinerade instruktörerna det finns ett tänk bakom varje klass. Vist, vi är alla nya men ibland skulle det vara bra med mentorer till de yngre genom "dubbelkommando". 


Jag var riktig bustrött, det forsade svett och jag var totalt genom blöt efter passet STORT tack till dig Eva och du skrämde inte bort oss vi kommer tillbaka nästa gång igen när du vickar. Hoppas att du får ordinarie pass snart igen!!


Vist är jag trött nu ikväll då jag har kört på en hög belastningsnivå men det är en behagligt trötthet. I morgon bitti så väntar ett CX30 igen och ett express spinningpass för att på eftermiddagen avsluta intensiv veckan med ett löppass om 8 - 10 km beroende vad klockan medger, då jag har träning med friidrotts ungdomarna kl 18.00.


Väl mött 


PS. Jenny! nästa torsdag 2/2 då ska vi rock hårt och grymt, hoppas jag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar