tisdag 17 maj 2011

Överraskningsdag

Vilken härlig överraskningsdag det har varit. Började dagen med morgonpasset på 45min spinning med Jenny. Ett pass som blev kvalitetspass(i vanlig ordning) svetten forssade trots att klockan var runt sju snåret. Kände mig väl till lags inga ben som krampade eller brände. Massagen igår hade verkat bra!

Fick rusa från klassen för att själv vara instruktör/lärare på jobbet. Jag hade på känn att det skulle bli en bra dag och tidigt såg jag fram mot eftermiddagens väntande pass.

Oj vad förvånad jag blev när jag såg att Sassa skulle hålla klassen. Hon har varit borta en längre tid men nu är hon åter och skall börja instruera igen! Sassa gav oss en åktur över två banor totalt. 2 långa backar med platåer med intervaller samt 3 rak sträckor med intervaller. Vi var ca 10 trampande. Svetten forssade det såg nästan ut som vi hade duschat med kläderna på. Det blev både tungt och intensivt pass.

Benen känns oförskämt bra nu i kväll så nu är det bara att ladda batterierna tills i morgon, då det är dags med Booty och Core på lunchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar