fredag 13 maj 2011

Oj vilken vecka!!......

Jag vill säga två saker, oj vilken vecka och vad jag är bortskämd med duktiga instruktörer!!

Om vi börjar med veckan kan man lätt säga att kroppen har fått en 100% chock... Den har verkligen fått jobba och den har svarat, positivt och tagit emot all fysisk påfrestningar på rätt sätt. Veckans program sa en tung vecka, som jag verkligen har fått till att bli extrem tung! Och det bästa att jag känner mig så välmående. Slutet på arbetsveckan har varit en riktig höjdare både på jobbet och tränings mässigt.

Å så var det att jag är bortskämd med underbara instruktörer!!!....

Tack Jenny för två hårda spinning pass, torsdag & fredag. Jag fick verkligen ta fram all energi för att hålla tempo och vilja på topp. En härlig trötthets känsla finns i kroppen just nu ikväll. Jag verkligen hoppas att få en sådan här vecka igen snart.
Hårda pass som  45 min backträning är underbart!! efteråt..... men vad det ger kraft och energi.

Det finns fler som skall ha ett stort tack men denna veckan är Jenny den som skall hyllas mest.

I morgon Lördag skall jag köra intervall träning med mina juniorer i friidrotten. Men om mina ben och kropp vill. Det återstår att se om jag står där och peppar dem eller om jag är själv med som jag brukar vara.

Ett problem som jag har fått, det är att min PT skall flytta, så nu måste jag hitta någon som vill hjälpa mig med min träning. Den stora satsningen är ju till nästa år så jag hoppas att jag kan hitta rätt person som vill hjälpa mig.

1 kommentar:

  1. Tack för allt beröm, jag blir nästan lite generad! Fin blogg och kul läsning! Ha en fin helg!

    SvaraRadera