onsdag 13 mars 2013

Smärta...

Hur ska jag beskriva det hela.... Ord som frustration, oro, irritation, men mest ilska. Ja det är nog rätta samlings ordet. Jag har ju en fotled som jag vet att det är stor risk för att jag kommer få problem med men inte redan nu!..... 
Just nu när jag har lyckats komma igång med bra rehabträning för fotleden ja då kommer nästa smäll. 
Troligen en överansträngd hälsena... (trots anpassade skor och fotbeddar till dessa) vad sägs om den! Jag har försökt köra olika pass på sista tiden men med dåliga resultat i fotleden. Detta trodde jag att det berodde på leden och inte hälsenan men någon kombination finns uppenbarligen. 
Den stora oron är hur kan jag nu hålla igång konditionen. Har en kollega som inte fick träna på 8 månader. Får nästan PANIK vid bara tanken. 
Imorgon så skall jag träffa förhoppningsvis sjukgymnast på jobbet men min fråga är redan nu vad kan jag- och får jag träna?! Är det någon som kan ge mig hopp. Spinning är ju bra för knäleder borde oxå vara bra för fotleder eller... för konditionsträning hoppas jag att jag kan hålla på med. 
Laddar med alvedon inför morgondagen och spinning passet som väntar.

Tacksam för alla tips och hjälp jag kan få....

1 kommentar:

  1. Aj,aj,aj. Har verkligen inget bra svar. Men det låter inget bra.

    SvaraRadera