fredag 1 mars 2013

"Bustrött" efter passet

Ojjj vad trött och slut jag blev efter lunch passet som Karro trampade loss med oss. För mig var det många nya ansikten. Från min sadel såg det ut att vara olika erfarenheter av spinning. Passet höll en hög intensivitet ändå. Men det saknades draghjälp i från gruppen ibland men Karro coachade på oss alla i god anda. Mina ben fick sig en bra utmaning och ett tungt, belastningspass, som resulterade att musklerna har vibrerat. Du vet, den där sköna känslan efter ett riktigt tufft jobb.

Väl hemma nu ikväll så har jag hamnat framför 4:ans friidrotts sändningen och är så trött att jag tror att det kommer bli ett tidigt sänggående, för det behöver kroppen verkligen. Veckans sjukstuga samt den intensiva arbetsinsatsen kan bara resultera i trötthet.

Nästa vecka så kommer det bli lite si och så med träningen då det är en resevecka. Men ska försöka få till något pass.

Ha en skön helg och vi får hoppas att solen kan vara framme i helgen, så vi får njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar