lördag 23 mars 2013

En varm hälsning och tanke...

Vilken vecka det har varit..Jag har varit lite omtumlad... har kunnat träna trots en hälsena som har varit off... men ändå så har det med rehab tejpningen gjort det möjligt!! I fredags så kunde jag nästan ge nästan 90% av min vilja och kraft vid spinning passet och det funka!

Inga känningar men vist stretar det i hälsenan men ändå kunde jag träna och det funkar. Omtejpning nu på tisdag, som ger mig nya träningspass utan smärta, förhoppningsvis!!!

Jag vill verkligen skänka en varm och hjärtlig hälsning, till mina instruktörer i Linköping och Stockholm, som jag med glädje och tillfredsställelse tränar tillsammans med. Det är tack vare er som jag vidmakthåller min fysiska status samt utvecklar min fysiska nivån över tid. 

Mitt mål är nu, är  att få bort inflammationen i hälsenan och samtidigt vidmakthålla konditionen för att successivt få igång löpningen igen..... 
Tävlingar väntar nämligen redan under våren....

Tack för ni finns!!! Jag hoppas verkligen att vi kan kriga vidare  tillsammans och ni finns kvar, för jag uppskattar er alla för den energi ni ger mig och för den tid vi delar tillsammans!!

Vi ses snart igen!!!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att du blir ok snart och kan springa/ träna utan smärta!
    Kul att du var med i fredags och att det gick så pass bra, härligt kämpat.

    SvaraRadera