fredag 31 augusti 2012

Vilken överraskning!

Blev riktigt överraskad idag dels för att jag lyckades att få in ett tidigt morgon pass och dessutom på ny cykel!!! Vilket lyft!!! Ett stort TACK att gymmet, äntligen har de bytt ut de gamla cyklarna som hade gjort sitt, för länge sedan...

Passet blev en upplevelse dels pga av den nya cykeln och med de många möjligheterna att hitta olika successiva belastningarna men även olika sätt att hålla i styret och då samtidigt förändra sittställningen.

Ser fram mot  riktiga kvalitetspass på denna cykel. Jädrar i min låda vad det skall bli både kul och jobbigt att få köra detta pass om några veckor då man har blivit mer van med cykels alla möjligheter. Jag ser fram mot att bli grillad på denna stål hingst!! Passet idag var bra dock kändes ingen harmoni i passet men det berodde nog mer på att cykeln var ny för mig men både svett och duktigt trött var jag. Det ända som kändes störande idag var att salen kändes jobbig pga att cyklarna stod bara "inslängda" det är väll yrkesskadan med raka led... men lite ordning och reda skadar aldrig. Nu önskar jag er alla en skön helg! Va? vad sa du? 

Vad jag skall göra?! Jo,... jag skall riva ut köksinredningen, troligen riva bort golvmattan och dessutom hinna ett distans pass. Vad för roligt skall du hitta på?!! Trevlig helg

1 kommentar:

  1. Simskola med Elsa, ev besök på circus scott, ihandling av födelsedagspresenter till blivande 6-åring, fix med huset, storhandling samt långpass löpning och instruerande av spinning söndagkväll! Med mycket mera.....fullt upp du vet!

    SvaraRadera