torsdag 23 augusti 2012

Full fart på veckan

Flitens lampa lyser, vilken vecka och än är den inte slut.... Två hårda tuffa spinning pass på gymmet (Tisdag & Onsdag) och två hårda och snabba löppass (Måndag & Torsdag). Därtill har det varit ordinarie arbete och övningskörning som nu har till kommit på schemat då min två döttrar har börjat med det. Så nu är det snurr på tiden och nu är det nästan fullt i timkalendern. 


Var det någon som sa att det blir bättre när barnen blir äldre, dvs mer tid till sig själv. Ja ibland men inte nu när det är övningskörning som hägrar... Ja, jag skall inte klaga, tids nog så blir det "pay back time". Då kan jag träna, festa och bli skjutsad samt hämtad i tid och otid... 

Det är mycket kärlek och glädje man har fått och kan ge dem och nu är det snart dom somt lära en "annan" ett och annat....ehhh, nej jag har inte åldersnoja utan det är en häftig och skön känsla jag har och jag hoppas alla föräldrar får känna!! 
I morgon fredag blir det vila och så blir det två löppass i helgen ett kort och intensiv samt ett distanspass. Hur ser din träning och helg ut? 
PS. Det blir övningskörning också....

2 kommentarer:

  1. Se till att de skaffar körkort fort så du får chaufför ;o)
    Imorgon fartlek, lördag lättdistans och söndag benstyrka.
    Ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbar hårt för att få "mina" chaufförer klara så de kan köra till & från tävlingar framöver!! Ha en trevlig helg!!

      Radera