tisdag 28 augusti 2012

Omprioritering ger kanske möjligheter

Som jag antydde så blir det en vecka som blir svajig. Blir dock hemma istället för att vara i Göteborg. Detta möjliggör att i morgon köra lite Booty & CX pass som säkert kommer göra nytta! Inget ont som inte har något gott med sig som man brukar säga.
Skall sedan försöka köra löpning torsdag och kanske något pass på fredag men får ta en  dag i taget då jag ligger i startläge men med sikte på att köra till helgen så känns det okej ändå och kanske rent utav köra ett längre distanspass. Vi får se.

2 kommentarer:

  1. Det var väldigt länge sedan du var med på mina spinningpass.......:) Dags snart eller har du svikit mig? Hoppas löpningen går bra fram till halvmaran nu då i varje fall!

    SvaraRadera
  2. Ja dessvärre så räcker inte tiden till just nu!! Timkalenderns timmar räcker inte till. Så nu är och blir det, ryckigt några veckor till men sen lovar jag att komma på passen igen! Löpningen rullar på men de störs också av oregelbundenheten men jag tror ändå att halv maran skall kunna presteras på en bra tid! Vi syns snart...

    SvaraRadera