fredag 9 december 2011

Vilken vecka det har varit.....




ÄNTLIGEN !! Veckan har nått sitt slut och helgen väntar! Som ni har förstått så har det inte varit någon bra träningsvecka och det finns två personer som skall tackas att det blev någon träning för mig. Det är Michael och Kristin som gett mig bra och härliga pass. Sedan har det varit arbete, arbete, arbete och arbete från tidig morgon till sena kvällar..
Trött?! Japp, så orken har inte funnits. Så det har varit naturligt men som vän av träning struktur och ordning och reda så har det stört mig kolosalt.

Men veckan avslutades dock med nytta och nöje då vi fick en välbehövlig kväll i Linköping med en vacker promenad utmed Stångån och ljusarrangemanget November ljus samt en välsmakande middag på Tappas restaurangen!! Trött mätt och nöjd trots allt.

Det som jag fastnade för i denna ljusorgie var den sk Eldbollen vad häftigt den låg i ån och flöt och månen (den riktiga) lyste ovanför och speglingen i vattnet.

Jag hoppas att Linköpings innevånare uppskattar denna attraktion.

Nu kommer helgen och snart tredje advent dags för varning för tomtar som smyger runt och lyssnar och kollar om man har sköt sig, så man får några julklappar.

Var snälla mot varandra ett tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar