onsdag 14 december 2011

Vad träning är skönt

Vad skönt det är att känna tränings-verken kommer direkt. Efter att ha kört det regelbundna Booty och CX passen på lunchen så kan jag lätt konstatera vad dessa pass tar på benen. Nya övningar och det känns direkt. 
Körde relativt hårt idag men var inte kanske helt fokuserad att träna, det fanns för mycket i huvudet som bearbetades. Men det var en härlig glädje och välbehags känsla direkt efter passen så det gjorde nytta för kropp och skäl.
Som sagt denna vecka skall förhoppningsvis bli bättre med träning. Så imorgon fortsätter jag med att köra troligen sista Spinning45 innan julhelgerna. Känner jag mig i form efter Spinningen och jullunchen imorgon, så kommer det nog bli ett extra pass på em/kvällen så man förbränner bort maten....(man kan ju äta rätt och nyttigt oxå vid ett julbord) Vad det blir visar sig som sagt. Jag kan inte säga det en gång för mycket men vad behagligt det känns i kroppen när den får sin fysmängd som den är van att få. 
Väl mött i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar