torsdag 22 december 2011

22 December, Ledig och i förberedelser....

Snart är det jul och igår fick jag en tidig julkapp från två duktiga instruktörer! Anneli och Madelene som pressade ut de sista krafterna ur våra julstressade kroppar. 


Ett stort och varmt tack till er båda för härliga nya pass!!


Dagen började med att min USB sticka som jag hade färdigstället ett arbete på kraschade... Allt var borta!!! Det är så j_ _ _a typiskt när det är kort om tid och man får vänta in till det sista och har jobbat hemma för att få allt klart, suck. För att få ut den blandade frustrationen så blev det att ta i på passen och få tillbaka energin och det fick jag!


Två reliser det var nya program i Bootyn och CX. Oj,oj,oj vad det brände i ben och magen då och vad det känns i korsryggen idag, dagen efter. Det är en behaglig trötthets känsla idag och det är fullt naturligt efter att igår kört 75 min Spinning också där temat var uthållighet, många långa intervaller med hög intensivitet och belastningar. 


Duschen igår efter spinning passet var mer än en njutning. Kunde ha stått hur länge som helst där och låtit vattnet skölja över mig. Ni kan ju gissa om jag var trött och nöjd. Väl hemma somnade jag med rekord fart!


Idag så skall det fixas det där sista som måste göras innan jul. Får se om det blir ett löppass idag alt i morgon beroende på hur det gåt här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar