onsdag 19 februari 2014

Den ständiga väntan.....

Just nu skulle jag mer än gärna befinna mig vid sol och värme. Så min tråkiga rygg skulle återhämta sig snabbare. Jag är medveten om att jag har slarvat med stabilitetsträning vilket direkt straffar sig så nu är det bara att acceptera rehabträning på ryggen samt att lägga in en till två pass med stabilitet och styrketräning året runt.

Det som plågar mig just nu, är min otålighet att få komma igång med min träning. Budskapet i måndags var ligg lågt 3-4 dagar, börja sedan försiktigt så kommer din rygg vara klar igen för träning. Så på fredag så ska jag pröva men jag vet inte vad jag ska ta som första pass, ett PT-pass eller Spinning.  Har lite ömhetskänsla kvar i korsryggen mer som "träningsvärk".

Är det någon som kan tippas om en bra start och att få ordning på ryggen lite snabbare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar