söndag 19 januari 2014

Vinterhelg

Helgen är snart till enda och en ny vecka väntar! En vecka som jag hoppas skall bli en bra tränings och behandlings vecka! Ryggen är i vissa rörelser inte bra ännu. Men det är klart bättre än vad den var under juluppehållet. Helgen har bestått av familjemys ute i naturen med och god mat och vin när vi väl kom in igen!

Kan varmt rekommendera "mat Tinas" Le bistro, vin de France, från 2011. Ett rött vin som verkligen överträffade många andra röda viner och dessutom till ett bra inköpspris. Många av "kändisarnas" viner håller inte måttet enligt mitt tycke men detta vin kan jag varmt rekommendera.


Imorgon ett efterlängtat PT-pass för att komma igång igen men kanske är jag lite försiktigare med tanke på ryggen... oavsett så ser jag fram mot veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar